Com mirem!
L'actvitat com mirem! consisteix en sortir al pati del institut per explorar les formes, colors i textures que s'hi troben, i realitzar 4 col·leccions de fotos sobre aquestes. Posteriorment, triem 5 imatges de cada una d'aquestes col·leccions i les analitzem.

-Efectes òptics
Finalment, no es crearien ningun tipus d'efectes òptics en aquesta imatge.
-Efectes òptics
Finalment, no es crearien ningun tipus d'efectes òptics en aquesta imatge.
-Efectes òptics
Finalment, es crearia efectes òptics a la façana del institut ja que el edifici que es troba just devant li fa ombra, és per això que només queda il·luminada una petita part de l'edifici.
-Efectes òptics
Finalment, es crearia efectes òptics a la façana del institut ja que es creac ombre al passar la llum entre les barres de les escales.

Col·lecció 1
El pas del temps
Si aneu al link del titol trobareu totes les fotografies d'aquesta col·lecció anomenada El pas del temps. Aquesta està constituida per diferents fotografies que em reflexaven per mi aquestes paraules, ja siguin coses trencades, envellides o desgastades que m'he anat trobant, i que s'han deteriorat a causa del pas del temps.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem just devant la barraca de l'institut i derrera el fotògraf estaria la valla exterior de l'edifici i alguns arbustos.
-Composició
En primer terme trobariem una pica redona, la qual marca el centre de la fotografia. En segon terme trobem la resta de la "taula" en la que es troba la pica, on hi ha una altre pica a l'esquerra la qual no surt sencera, i una de les coses que més crida l'atenció, la gran esquerda d'aquesta taula. La froma de la taula es crea una especie de marc amb el fons de la fotografia al voltant d'aquesta (per tots els costat menys per l'esquerra).
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria de senital, ja que la fotografia esta realitzada totalment paral·lela al terra, com si fos la vista d'un ocell per sobre. En quant a la distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. El pla utilitzat podríem dir que és un pla de conjunt, ja que mostra tot el conjunt de la "taula" on s'hi troben les piques.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca tots els elements que es troben el la fotografia. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és gran, ja que ltots els elements estan enfocats.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part superior, de zenital. En quant als colors que hi apareixen son principalment gris, balu, marró i verd. La temperatura de la fotografia és freda i està poc saturada.
-Enquadrament
L'enquadrament és vertical.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem l'edifici i el jardí de l'institut, en aquest hi troben diferents bancs, arbres, arbustos i més papereres com aquesta.
-Composició
En primer terme trobariem en el centre de la imatge la paperera desmontada, tenint el cubell i les potes per separat. En segon terme trobariem el fons, que està composat per la rampa lateral de la dreta, l'arbre i l'arbust del fons i la valla derrera de tot.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria un picat, ja que està feta amb un sutil angle cap al terra que fa que aquest es vegi. Pel que fa a la distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, podríem dir que és un pla sencer, perquè mostra l'elemet principal, en aquest cas la paperera senese prestar gaire atenció al que hi ha al voltat.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca bastant tots els elements de la fotografia. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és gran, ja que la major parts dels elements de la fotografia es troben enfocats.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part superior de la imatge, de zenital. En quant als colors que hi apareixen son principalment els blacs, grisos, marró i verd. La temperatura de la fotografia és freda i no està gaire saturada.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem arbres a la dreta i les barraques del institut. Més al fons de la imatge hi ha l'edifici del institut i cap a l'esquerra continua aquest i el jardí de l'escola, juntament amb un seguit de bancs i arbres.
-Composició
En primer terme trobariem en el centre de la imatge un especie de petites peces que es troben clavades al terra que serbeixen com a valla, aquestes creen un línia diagonal de la part inferior dreta fins al fons de la imatge, sobretot una de les peces que es troba de peu que està més enfocada i il·luminade que les altres.En segon terme troabreiem tot l'entorn, els arbust del derrera, els arbres i la cadena de la part esquerra, d'entre altres, que es troben desenfocats i no tenen cap tipus de protagonisme.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria un frontal ja ques es troba a l'arçada del'element. Pel que fa a la distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, podríem dir que és un pla de conjunt, ja que mostra tot el seguit de peces i no només una d'aquestes ni els seus detalls.
-Enfocament, profunditat de camp
La imatge enfoca principalment algunes de les peces properes al fotògraf, especialment la que es troba més il·luminada, la qual es veu més nítida que les altres. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és petita, ja que la major parts dels elements de la fotografia es troben desenfocats.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part esquerra de la imatge. En quant als colors que hi apareixen son principalment marró, gris i verd. La temperatura de la fotografia és càlida i no està molt saturada.
-Efectes optics
Finalment, es crearien diversos efectes opctics amb les llums i obres que es fan.
-Efectes optics
Finalment, es crearien diversos efectes opctics amb les llums i obres que es fan.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem la resta de la porta del lavabo. També a l'esquerra s'hi ha l'altre porta de lavabo i la resta de la façana de l'edifici. Finalment, el jardí al devant.
-Composició
En primer terme trobariem en el centre de la imatge la part del cartell del lavabo de dones que es troba aixecat i trencat. En segon terme trobem la resta del cartell dels lavabos desenfocat i part de la porta al derrera.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria un contrapicat, ja que la fotografia esta realitzada amb un cert angle cap amunt que permet veure per derrera de la part aixecada. Pel que fa a la distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, podríem dir que és un pla de detall, ja que mostra una part molt concreta del cartell de lavabo.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca principalment la part inferior esquerra del cartell de lavabo, la part aixecada d'aquest i part de la porta. En canvi, la reta del cartell i part de la porta queden desenfocats, podriem identificar l'esquerra com la zona enfocada i la dreta amb ladesenfocada. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és gran, ja que la major parts dels elements de la fotografia es troben enfocats.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part dreta de la imatge. En quant als colors que hi apareixen son principalment els blacs, grisos, negre i blau intens. La temperatura de la fotografia és freda i està molt saturada.
Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem l'edifici de l'instutut a l'esquerra, i just devant i als costats el jardí s'aquest, amb diveross arbustos i arbres.
-Composició
En primer terme trobariem a l'esquerra de la imatge, un fruit caigut d'un arbre. Seguidament, veuriem altres fruits del mateix arbre tan davant com derrera però desenfocats per donar protagonis-me a un en concret. Amb aquests podem observar que es crea una diagonal en la imatge com s'uneixen aquests.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria un lleuger picat, perquè realitza la fotografia amb un cert angle cap al terra per a que aquest es vegi. Pel que fa a la distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, podríem dir que és un pla de conjunt ja que es centra en tot un seguit d'elements i el seu entorn.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca principalment el fruit de l'esquerra de la imatge. En camvi, tot el seu entorn i els altres fruits es troben totalment desenfocats Podem dir aleshores que té poca profunditat de camp, ja que només s'enfoca un element i els desmés queden desenfocats.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part esquerra de la imatge. En quant als colors que hi apareixen son principalment el taronja, gris i verd. La temperatura de la fotografia és càlida i no està gaire saturada.
Col·lecció 2
Natural
A continuació, tenim la ccol·lecció que porta com a titol Natural. Aquesta mostra diferents espais del jardí de l'escola els quals contenen elements de la natura i de la biodiversitat.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem el tronc d’un arbre tallat i la pared del institut al fons.
-Composició
En quant a la composició de la imatge, podem observar en primer lloc la gespa a la part inferior, encara que aquesta es centra principalment en el bolets que ocupen ben be tot l’espai sense deixar veure casi el fons. Aquest bolets es troben totalment al centre de la imatge, en podem veure en primer teme uns 6 bolets els quals destaquen per sobre la resta al estar
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, és un pla frontal, en el qual la fotografia ha estat feta a la mateixa alçada del element, just davant. Pel que fa a la distància, podríem dir que és un pla de conjunt, ja que es mostra un seguit de bolets els quals es veuen en la seva totalitat.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, l’enfocament, podem veure com els bolets situats més a prop de la càmera es veuen més nítids que no pas els que es troben al seu darrera, els qual queden ja desenfocats. També es pot veure la gespa del davant d’aquest bolets també desenfocada per donar mes importància als bolets. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és poca, ja que els elements immediatament davant i darrera dels bolets principals es troben desenfocats.
-Llum i colors
Finalment, la il·luminació de la fotografia és artificial ja que la zona no tenia suficient llum natural, a més aquesta és tortalemt frontal als elements. En quant als colors, apareixen torns marrons, blancs i verds. En quant a la temperatura del color, aquesta seria calid ja que hi predominen els colors marrons.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem la resta de l'arbust en el que es troben els fruits i l'edifici de l'intitut a la seva esquerra.
-Composició
En primer terme trobem un conjunt de petits fruits ataronjats situats a la part superior esquerra de la fotografia. A la dreta d'aquests fruits troariem dos conjunts més de fruits que ocupen la part central de la fotografia i estarien en 2n terme. En tercer terme estaria la reste de l'arbust amb les sevs fulles que ja queden totalment desenfocades. FORMA QUE CREEN?
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, és un pla frontal, ja que la fotografia esta feta a l'alçada dels ulls just devant de l'element sense cap tipus d'angle. Pel que fa a la distància, la fotograia s'ha fet propera a l'element captat. Podríem dir també que és un pla de conjunt, ja que es mostra el conjunt dels fruits.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, l’enfocament, podem veure com els bolets situats més a prop de la càmera es veuen més nítids que no pas els que es troben al seu darrera, els qual queden ja desenfocats. També es pot veure la gespa del davant d’aquest bolets també desenfocada per donar mes importància als bolets. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és poca, ja que els elements immediatament davant i darrera dels bolets principals es troben desenfocats.
-Llum i colors
Finalment, la il·luminació de la fotografia és artificial ja que la zona no tenia suficient llum natural, a més aquesta és tortalemt frontal als elements. En quant als colors, apareixen torns marrons, blancs i verds. En quant a la temperatura del color, aquesta seria calid ja que hi predominen els colors marrons.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem la resta del
tronc en abaix, la copa del arbre per adalt, derrera alguns arbusts i la resta
del jardí.
-Composició
En primer terme trobariem en el centre de
la imatge un gran tronc amb l'escorça aixecada. En segon terme tindriem el
tronc de l'esquerra de tot i després un tronc entre enls altres dos. Finalment,
derrera de tot trobariem algunes fulles i el cel.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat,
seria un contrapicat, ja que la fotografia esta realitzada amb un cert angle
cap amunt que permet veure el cel. Pel que fa a la distància, podriem dir
que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, podríem dir que
és un primer pla, ja que mostra una part més concreta de l'arbre , com és la
part un l'escorça d'aquest està aixecada.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca principalment
els troncs que es troben a l'esquerra i a la dreta de la imatge, els quals son
els que es troben més propers en la fotografia. En canvi, el tronc del centre
queda lleugerament desenfocat, i les fulles del fons estan totalment
desenfocades. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és gran, ja que la
major parts dels elements de la fotografia es troben enfocats.
-Llum i colors
Finalment, la il·luminació de la
fotografia és totalment natural i prové de la part esquerra de la imatge. En
quant als colors que hi apareixen son principalment els balcs, grisos, marrons
i una mica de verd. La temperatura de la fotografia és calida i no te molta
saturació.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem la resta del tronc en abaix, la copa del arbre per adalt, derrera alguns arbusts i la resta del jardí.
-Composició
La composició de la fotografia és principalment l'escorça de l'arbre sense cap tipus de fons. Tampoc segueix cape estil de simetria, ja que l'arbre genera formes organiques sense ordre.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria frontal, ja que la fotografia esta realitzada a l'alçada dels ulls. La distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, es un pla de detall, ja que mostra una part més concreta de l'arbre, nomes l'escorça d'aquest.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca principalment la part central del tronc i l'enfoca en la sevaa totalitat. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és gran, ja que tots els elements de la fotografia es troben enfocats.
-Llum i colors
Finalment, la il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part superior de la imatge, de senital. En quant als colors que hi apareixen son principalment els balcs, grisos i tocs de marrons. La temperatura de la fotografia és calida i està molt poc saturada.
-Efectes òptics
Apareixen diferents efectes optics creats per ombre entre els plecs de l'escorça.
-Efectes òptics
Apareixen diferents efectes optics creats per ombre entre els plecs de l'escorça.
Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem la resta de l'arbre tant a la part superior com inferior. Al voltant d'aquest hi ha altres arbres, arbustos i bancs del jardí.
-Composició
En primer terme trobariem part de l'escorça d'un arbre aixecada i la resta de l'arbre al voltant. Podem veure també com es froma una part més fosca en l'arbre a la dreta de la imatge, que ens acaba creant una línia lleugerament diagonal.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria un picat, ja que la fotografia esta realitzada amb un cert angle cap abaix que permet veure millor l'aixecament d'aquesta escoça. Pel que fa a la distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, podríem dir que és un primer pla, perquè mostra una part concreta de l'arbre.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca només l'aixecament de l'escorça, la resta queda desenfocada. Podem dir aleshores que té poca profunditat de camp, perquè la major part dels elements es troben desenfocats.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part esquerra de la imatge, frontal a l'arbre. En quant als colors que hi apareixen son principalment gris, blau clar i marró. La temperatura de la fotografia és freda i està molt poc saturada.
-Efectes òptics
Finalment, es crearien efectes òptics al trobar-se la llum amb diferents plecs i sortints de l'arbre, que creen diferents ombres i punt de llum.
Col·lecció 3
Rodó
Aquesta és la col·lecció Rodó, la qual mostra diferents objectes i elements que m'he anat trobant en l'espai escolar amb aquesta forma en particular.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem diversos arbustos al voltant i un arbre just al costat amb més fruits com aquest.
-Composició
En la composició de la fotografia trobem un cercle de la forma del fruit. També apareixen fruites seques, petiques branques i el terra.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria de frontal, ja que està feta a l'alçada de l'element principal. La distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, és un pla sencer, perquè apareix el fruit sencer sense donar protagonisme al que te al voltant.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca principalment el fruit encara que aquest no es troba del tot nítid. Tots els aletres elements de la ftografia estan totalment desenfocats. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és petita, ja que no gaires elements es troben enfocats.
-Llum i colors
Finalment, la il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part superior de la imatge, de senital. En quant als colors que hi apareixen son principalment el marró i el groc. La temperatura de la fotografia és càlida i està bastant saturada.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem devant diversos arbres i la reste del jardí als voltants.
-Composició
En la composició de la fotografia trobem un cercle que veiem de la pert superior d'un poste que aguanta la cadena. També apareix la cadena la qual creua la part inferior de la imatrge. A més hi trobem una línia horitzontal que creua casi per la meitat horitzontal de la fotografia creada per la borera.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria de senital, ja que està feta just des de dalt. La distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, és un pla general, ja que mostra l'element el que s'hi troba al voltant.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca principalment el poste que aguanta la cadena i la caddena. En canvi, els elements que es troben al terra es troben lleugerament desenfocats. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és petita, ja que no gaires elements es troben enfocats.
-Llum i colors
Finalment, la il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part superior de la imatge, de senital. En quant als colors que hi apareixen son principalment el verd del poste i les fulles, els marrons del terra i el plata de la part superior del poste i la cadena. La temperatura de la fotografia és càlida i està bastant saturada.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem una barraca de l'escola, més al fons trobem l'edifici de l'institut i el jardí. Finalment, al derrera del fotograf trobariem la balla de l'escola.
-Composició
En primer terme, trobem una tuberia amb un sortint d'aquesta que té una obertura circular. En segon terme, trobem el fons de la imatge on apareixen caballets, tram d'escales, l'institut i un arbre.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria frontal, ja que la fotografia esta realitzada a l'alçada d'element central de la imatge. La distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, es un primer pla, ja que mostra una part concreta de la tuberia.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca principalment la tuberia de la part esquerra de la imatge, a diferencia de tot el fons que es troba totalment desenfocat. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és petita, ja que la majora dels elements es troben desenfocats.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part superior de la imatge, de senital. En quant als colors que hi apareixen son principalment els blancs, verd i marró. La temperatura de la fotografia és calida i està no està especialment saturada.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem la f<çana de l'edifici derrera el fanal i les escales exterior. Just devant hi hauria les barraques de l'escola i el jardí.
-Composició
En primer terme trobariem en el centre de la imatge hi tobem la part superior de la llum del fanal. En segon terme tindriem la façana del edifici a la part esquerra de la imatge, la qual traça una línia en diagonal que divideix la imatge en 2.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria un contrapicat, ja que la fotografia esta realitzada amb un cert angle cap amunt que permet veure el cel. Pel que fa a la distància, podriem dir que la fotografia està feta amb una cert distància ja que l'element es troba llunyar al terra. En quant al pla, podríem dir que és un primer pla, ja que es centra en la pert superior del fanal però sense mostrar tots els seus detalls.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca tota els element que apareixen en la fotografia. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és gran, ja que tots els elements de la fotografia es troben enfocats.
-Llum i colors
Finalment, la il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part dreta de la imatge. En quant als colors que hi apareixen son principalment els blancs, grisos, blau cel i marró clar de la façana del edifici. No podria classificar aquesta imatge entre colors càlids i colors freda ja que es troben en parts iguals en la imatge, perquè la part esquerra on predomina el colors mmarró clar de l'edifici seria càlid i la dreta on apareix cel blau seria fred.
Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem la resta de l'escala, a l'esquerra l'edifici de l'escola i a la dreta el jardí i la barraca de l'institut.
-Composició
En primer terme trobariem una esfera unida a la barana. En segon terme veurim la barana com puja fins el marge superior de la imatge, creant així una línia recta que separa i ordena la imatge en 2.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria un contrapicat, ja que la fotografia esta realitzada amb un cert angle cap amunt que permet veure la pujada de la barana. Pel que fa a la distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, podríem dir que és un pla general perquè mostra l'esfera en la seva totalitat però també mostra el seu entorn.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca només la esfera més propera, en canvi, tot el seu entorn no es veu tant nítid. Podem dir aleshores que té poca profunditat de camp, perquè només s'enfoca l'esfera, i tot el que queda inmediatament davant o darrera queda desenfocat.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part dreta de la imatge. En quant als colors que hi apareixen son principalment gris, taronja i rosa La temperatura de la fotografia és càlida i està bastant saturada.
-Efectes òptics
Finalment, es crearien efectes optics causats per la llum que entra pels barrots de la dreta de l'escala, que crea diferents punts amb llums i ombres.
Col·lecció 4
Cantonades
Finalment, tenim la col·lecció de Cantonades, la qual és una recopilació de com bé diu la paraula:_ cantonades/ angles rectes/ línies que es troben perpendicularment.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem la resta de la barraca del institut, i just derrera del fotograf està l'edici en si del Bellera. Als voltant, troabariem els jardins d'aquest.
-Composició
En primer terme trobariem en el centre de la imatge hi tobem la part esquerra d'un cavallet. Després, derrera d'aquest en trobariem d'altres cavallets però marrons i tots aguantats contra una pared. Aleshores, el cavallet principla (el blanc) crea una línia recta horitzontal al centre de la imatge, que s'uneix amb la línia de la pared, separant la imatge en 2 parts, la superior i la inferior.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria un picat, ja que està feta amb cert angle que deixa veure el terra. Pel que fa a la distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, podríem dir que és un primer pla, ja que es centra en una part del cavallet però sense sentrar-se en un detall.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca en primer terme el cavallet quee s troba més proper i desenfoca lleugerament els cavallets del derrera i la pared. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és alta ja que s'enfoquen bastant tots els elements de la fotografia.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i il·lumina de manera frontal. En quant als colors que hi apareixen son principalment el gris, el marro i el blanc. Podriem dir aleshores que els tons son càlids i és uan fotografia poc saturada.
Finalment, no es crearien ningun tipus d'efectes òptics en aquesta imatge.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem la resta de la barraca del institut, i just derrera del fotograf està l'edici en si del Bellera. Als voltant, troabariem els jardins d'aquest.
-Composició
En primer terme trobariem en el centre de la imatge hi tobem la cantonada superior esquerra d'una fusta apollada en una paret. Aleshores, aquesta fusta crea un sub rectangle dins la mateixa imatge que ocupa la part inferior dreta.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria un picat, encara que no molt marcat, ja que la ftografia es fa amb cert angle cap a baix però sense arribar a mostrar el terra. Pel que fa a la distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, podríem dir que és un primer pla, ja que es centra en una part de la fusta però sense mostrar tots els seus detalls.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca en primer terme la part de fusta que es mostra i tambe enfocada derrera la pared. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és alta ja que s'enfoquen tots els elements de la fotografia.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i il·lumina de manera frontal. En quant als colors que hi apareixen son principalment el vermell, el marro i el blanc. Podriem dir aleshores que els tons son càlids i sobre la saturació, no és especialment saturada.
Finalment, no es crearien ningun tipus d'efectes òptics en aquesta imatge.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem la resta de l'edifici de l'institut ambdues bandes. A la esquerra de la imatge trobariem una especie de petit pati enmarcat per 3 cantons per parets del Bellera. Davant del edifici estaria la balla del voltant del recinte i al creua el carrer el pavelló d'esports.
-Composició
En primer terme trobariem en el centre de la imatge hi tobem la cantonada superior dret de l'edifici de l'institut, centrant l'aresta de la unió de les 2 parets. Al agafar d'aquesta manera l'edifici, el que aconseguim és crear un triangle que ocupa la major part de la fotografia.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria un contrapicat, ja que la fotografia esta realitzada amb un cert angle cap amunt ja que l'element triat es troba molt elevat i podem veure el cel. Pel que fa a la distància, podriem dir que la fotografia està feta a llarga distància. En quant al pla, l'indentificariem com un primer pla, perquè es centra n una zona de l'edifici però sense arribar a mostrar grans detalls.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca tots els elements que apareixen en aquesta. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és alta, enfoca tota la fotografia.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part esquerra de la imatge. En quant als colors que hi apareixen son principalment el rosa, el blau i el blanc Podriem dir aleshores que els tons son freds.
Finalment, es crearia efectes òptics a la façana del institut ja que el edifici que es troba just devant li fa ombra, és per això que només queda il·luminada una petita part de l'edifici.
-Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem les escales exterior del institut. Just devant hi hauria les barraques de l'escola i el jardí.
-Composició
En primer terme trobariem en el centre de la imatge hi tobem la cantonada superior dret de la porta de les escales exteriors. En segon terme tindriem les escales exterior del institut i més al fosn les finestres que donen a l'escala.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria un contrapicat, ja que la fotografia esta realitzada amb un cert angle cap amunt. Pel que fa a la distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, podríem dir que és un primer pla, ja que es centra en una part dde la porta però sense mostrar tots els seus detalls.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, la imatge enfoca en primer terme la part de la porta i desenfoca tots elements que s'hi troben derrera. Podem dir aleshores que la profunditat de camp és baixa, només enfoca una part de la fotografia.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part dreta de la imatge. En quant als colors que hi apareixen son principalment els grisos del metall de l'escala i porta, i marró clar (color carn) de la façana de l'edifici. Podriem dir aleshores que els tons son càlids.
Finalment, es crearia efectes òptics a la façana del institut ja que es creac ombre al passar la llum entre les barres de les escales.
Enquadrament
L'enquadrament és horitzontal.
-Fora de camp
En el fora de camp hi trobem la resta de l'edifici per l'esquerra, i davant de les finestres trobem el jardí, amb diversos abres i arbustos.
-Composició
La imtge es crentra en les 4 finetres que es troben en l'edifici, aquestes creen una línia lleurgerament diagonal des de la part inferior de la primera finestra fins a la última.
-Punt de vista, distància, plans
Pel que fa al punt de vista utilitzat, seria frontal, ja que es fa a l'alçada dels elements que es vol enfocar. Pel que fa a la distància, podriem dir que la fotografia està feta a curta distància. En quant al pla, podríem dir que és un pla de conjust, ja que mostra un seguit de finestres en fila en un mateix entorn.
-Enfocament, profunditat de camp
Per altra banda, tots els elements de la fotografia exepte el fons de tot d'aquesta on es veu part del jardí desenfocat. Podem dir aleshores que hi ha molta profunditat de camp, perquè la major part dels elements es troben enfocats.
-Llum i colors
La il·luminació de la fotografia és totalment natural i prové de la part dreta de la imatge. En quant als colors que hi apareixen son principalment gris, verd, blanc i rosa La temperatura de la fotografia és freda i no està gaire saturada.
-Efectes òptics
Finalment, no es creen efectes òptincs en aquesta fotografia.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada